Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Πρώτη φορά καθαρίστρια στο σπίτι & ο μπαμπάς αρρωσταίνει

22 Νοεμβρίου 2013


Είμαι πολύ τυχερός! Αύριο θα έρθει για πρώτη φορά γυναίκα να καθαρίσει το σπίτι μου... Είμαι τόσο ενθουσιασμένος, που όλο το απόγευμα με έπιασε η μέση μου από τις δουλειές που έκανα, να μην έρθει η ξένη γυναίκα και το βρει ακατάστατο και βρώμικο και με κακοχαρακτηρίσει... Ουφ, εντάξει, λάμπει τώρα το σπιτάκι μου... Καλώς να ορίσει...

.......................................................................................................................................................

Από την ανέκδοτη συλλογή ατάκας του γιου μου "τα απάλευτα". Απο δυομισάχρονο μπόμπιρα για νέους, κάθε ηλικίας...
"- Μπαμπά, παίρνεις φάρμακο... είσαι άρρωστος... Όταν μεγαλώσω, κι εγώ θα γίνω άρρωστος!"

O μπαμπάς νύσταξε… Χάπι Νάνι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου