Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ψυχή - Πασχαλίτσα

18 Νοεμβρίου 2013

Μικρέ μου, μερικές φορές αισθάνομαι πως κρύβω την ψυχή μου στην τσέπη σου και δεν την βρίσκει ούτε ο χρόνος.. Μαζί με την πασχαλίτσα-γόμα σου... αυτή είναι η δασκάλα της ψυχής μου.. Πηγαίνουν πια μαζί.. Η πασχαλίτσα τής μαθαίνει να σβήνει τα λάθη, παρόλο που αυτό φθείρει την ίδια την υπόστασή σου.. Υπάρχει ένας πεπερασμένος αριθμός διορθώσεων που μπορούν να γίνουν.. μετά εξαντλείσαι.. Επίσης, της μαθαίνει πώς μπορεί να εξαφανίζεται όταν οι καιροί δεν είναι ευνοϊκοί και να ξανα-εμφανίζεται όταν οι περιστάσεις το ευνοούν... Και άγνωστο πώς και γιατί, αλλά όταν οι άνθρωποι βλέπουν μία πασχαλίτσα συνήθως ενθουσιάζονται.. Γιατί είναι ακριβή η παρουσία της. Είναι σπάνια. Και είναι πάντα μία αισιόδοξη παρουσία. Και είναι όσο πρέπει μικρή. Γιατί δεν θέλει να τραβάει τα βλέμματα, απλά υπάρχει εκεί για όποιον θέλει να τη δει... Και όταν θέλει πετάει, παρόλο που η αεροδυναμική της δεν είναι φτιαγμένη για κάτι τέτοιο.
Εκεί, στην τσέπη σου, γιε μου... Η ψυχή μου διδάσκεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου