Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Το χρονολόγιό μας

23 Νοεμβρίου 2013


Αρχίζω λίγο να φοβάμαι αυτή την ηλεκτρονική σελίδα γιε μου.. Νομίζω μας αντιγράφει...
Μετά από κάθε τι που γράφουμε, η σελίδα προτείνει "μου αρέσει" (και ΦΥΣΙΚΑ μου αρέσει μαντάμ, αλλιώς δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα, ούτε χτες ούτε αύριο, όχι απλά μας αρέσει, το καραγουστάρουμε... ), προτείνει επίσης "κοινοποιήστε" (και ΦΥΣΙΚΑ κοινοποιούμε τη ζωή μας, εγώ την κοινοποιώ στον γιο μου να ξέρει πού βρισκόμαστε και προς τα πού βαδίζουμε κι αυτός προς το παρόν μου τα κοινοποιεί όλα, μερικά βέβαια αmentionta...).
Και το τελευταίο που είναι όλα τα ριάλια.. Η σελίδα προτείνει "σχολιάστε"... (γνωρίζουμε, γνωρίζουμε, τα ζούμε καθημερινά.. και τα καλόβουλα, και τα κακόβουλα.. και τα άβουλα... όλα τα σχόλια δικά μας, κι αυτά μας φτιάχνουν ή μας χαλάνε τη μέρα και τη διάθεση, αλλά αυτά είναι και το αλατοπίπερο της ζωής...αφορμές για γέλια και για κλάματα...).
Τουλάχιστον γιε μου, το χρονολόγιο της ζωής μας, είναι γεμάτο, είναι γεμάτο από σένα μέσα και έξω μου, και ελπίζω σε κάποια κρυφή γωνιά στα κιτάπια σου, να γεμίζεις το δικό σου χρονολόγιο της ζωής με τις αναρτήσεις μου κοντά σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου