Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Κι άλλες Χριστουγεννιάτικες ιστορίες

26 Δεκεμβρίου 2013


Σήμερα έσπασα ακόμα ένα ρεκόρ μου.. Από τις 16:50 μέχρι τις 20:00 καθισμένος στο χαλί μαζί με το χρυσόμαλλο τέρας μου, παίξαμε όλα τα παιχνίδια - συλλογή από διάφορους Αη Βασίληδες + κάποια από τα παλιότερα... Από playmobil βαλιτσάκι με τάρανδο και ξωτικό και Αη Βασίλη και χιονάνθρωπο, σε φάρμα με τρακτέρ και ζώα αγρού, κατόπιν σε ιπτάμενο αεροπλανάκι, μετά σε σβούρες, αργότερα με το αστυνομικό τμήμα με το περιπολικό και το ελικόπτερο και κυρίως με την αγαπημένη μας φυλακή (όλους μας βάζει φυλακή ο μικρός, με κάθε δυνατό τρόπο), μετά με τα lego έφτιαξε μπισκοτάκια τα οποία έπρεπε φυσικά να δοκιμάσω, αλλά να μην αφήσω τίποτα! να τα φάω ολόκληρα... Διαβάσαμε και το βιβλίο μας για τον Δεκέμβριο... Εδώ, στο μικρό μας σπιτάκι, στη δική μας φάτνη, μια ιερή σχέση ξαναγεννιέται κάθε μέρα, δίπλα από το μινιόν χριστουγεννιάτικο δεντράκι μας, οι δυο μας μόνο, με μουσική από ιντερνετ, με γλυκά από τη γιαγιά και τη νύφη μου, βγάλαμε τα μέσα έξω μας... Το παιδί που κρύβω μέσα μου μάλωσε κάποιες φορές με τον γιο μου για το αεροπλανάκι, και δεν μπορούσα να κάνω ζάφτι κανένα από τα δυο.. Είχα απογοητευτεί λίγο.. Οι μέρες των Χριστουγέννων με τα πολλά μικρά δωράκια, τις μέρες χωρίς παιδικό και τις μεγάλες βόλτες και μεγαλύτερες επισκέψεις, έβγαζαν και μία "περίεργη" γκρίνια.. Σήμερα αυτή η γκρίνια έλειψε... Γλύκανε πολύ. Νομίζω μου ανέβηκε το ζάχαρο... Τί να πρωτοθυμηθώ από ατάκες που άκουσα... "Μπαμπάκα, (ναι... μπαμπάΚΑ,) μοιάζουμε!!", "άλλο παιδάκι δεν έχει μπαμπά σαν τον δικό μου", "μπαμπά, δεν έχεις κουκούλα, θα σου αγοράσω κι εσένα μια κουκούλα"... Βέβαια, στα hits όλων τω εποχών, θα γραφτεί και η ατάκα που μου είπε, όταν χάλασαν - έσπασαν 2 μικρά παιχνιδάκια του, και του είπα πως δεν πειράζει.. "Μπαμπά, θα σε χαλάσω, και μετά θα σε αγοράσω από την αρχή, καινούριο μπαμπά"... Το παιδί μου νομίζω κατάπιε το Πνεύμα των Χριστουγέννων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου