Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ο πρώτος έρωτας

11 Νοεμβρίου 2013


Εδώ και καιρό ο μικρός μου μιλάει για την "Μελίνα" από τον παιδικό σταθμό... Ξεκίνησε μια μέρα στο αυτοκίνητο, γυρίζοντας από τον παιδικό... "Θα έρθει η Μελίνα μια μέρα σπίτι μας?". Αχ αγόρι μου, αν υποψιαστώ πως εσύ θα νοικοκυρευτείς πιο νωρίς από εμένα, θα πάω στον Σύλλογο Εθελοντών για Άνοια... "Να έρθει παιδί μου, όποτε θέλει, αλλά πρέπει να έρθει με τους γονείς της"... Μέρα παρά μέρα λοιπόν, το ένα η Μελίνα, το άλλο η Μελίνα.. "η Μελίνα μου είπε με έχει φίλο".... Άλα της η Μελίνα, κατουράει γύρω από την περιοχή της, μην προλάβει κανένας άλλος... Ώσπου σήμερα στον παιδικό, πήγα να παραλάβω τον μικρό και την ίδια ώρα ετοιμάζεται να φύγει και η λεγάμενη... Κανένα σέβας στον πεθερό... Μου τα είπε έξω από τα δόντια.. "Εγώ αυτόν τον έχω φίλο, και παίζουμε...". Πως σε λένε εσένα κούκλα μου" "Μελίνα"! Έτσι πες κορίτσι μου... Έτσι εξηγούνται όλα... Ξανθιά η Μελίνα με γαλανά μάτια και γερμανική καταγωγή.. Ξανθιές και οι 2 γιαγιάδες μας, με γαλανά μάτια και οι δύο γιαγιάδες μας, χωρίς τη γερμανική καταγωγή και οι 2... Ξανθιά και η μαμά, με λίγο διαφορετικά μάτια.. Ξανθιά και η γκόμενα... Που μου το τύλιξε το πουλάκι μου, ακόμα δεν βγήκε από το σπίτι, η βορειοευρωπαία, η "ελευθέρων ηθών", που τόλμησε να μου δηλώσει "εγώ είμαι 3 χρονών"!! η τεκνατζού, τί θέλει και γυροφέρνει το μπουμπούκι μου που ακόμα δεν έκλεισε τα 2μιση??? Και στην τελική, έχει κανένα οικόπεδο στη Νυρεμβέργη ή σε καμιά παράγκα 350 χλμ έξω από το Βερολίνο θα τη βγάλουνε? Έχω κατα-αγχωθεί για το μέλλον του γιου μου... φαίνεται το πάνε για σοβαρά.. Είναι κι ο δικός μου Κύριος, σαν τον μπαμπά του, έτσι και δώσει το λόγο του, δεν κάνει πίσω...  Να σκάσω είμαι! Τον μπαμπά τον ρώτησε???? Εγώ αυτόν τον γάμο, δεν θα τον αφήσω να γίνει!!

επόμενη μέρα…

Την είδα πάλι σήμερα στον παιδικό. Αυτή. Αυτή ντε! Η σουσουράδα η βίκινγκ! Έφευγε όταν έφτανα εγώ. Στην αγκαλιά της μαμάς της. Μου χαμογέλασε τάχα. Ντε μεκ. Της χαμογέλασα κι εγώ. Απλά, όσο χαμογελούσα κουνούσα το κεφάλι μου αργά αργά δεξιά αριστερά και δάγκωνα τα χείλη μου... Η Σουρλουλού! Κι εμένα ο γιος μου ο σερσερής, εκεί, τη ζαχαρώνει.. ο Ταρνανάς.. Αύριο θα καταθέσω ασφαλιστικά μέτρα στον παιδικό. Το δίχως άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου