Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ραβασάκι

9 Ιανουαρίου 2014


Ήμουν 7 ετών το 1984. Και ήμουν ερωτευμένος. Κι έγραψα ραβασάκι για να το δώσω στη συμμαθητριά μου. Και το είδε ο αδερφός μου, που με περνάει 11 χρόνια, και στα κρυφά το πήρε από την τσάντα μου. Και το έδωσε στην τότε κοπέλα του (φαντάζομαι για να γελάσουν). Ξαναβρέθηκε στα χέρια μου όταν ήμουν 18 ετών. Μου το έδωσε εκείνη η κοπέλα του αδερφού μου την ημέρα που τον παντρεύτηκε. Και πέρασαν άλλα 18 χρόνια από τότε που το ξαναπήρα στα χέρια μου. Κι ένα μικρό χαρτάκι, όσο 2 γραμματόσημα, πλουτίζει το προσωπικό μου αρχείο. Είναι το πρώτο δείγμα γραφής που έχω. Η πρώτη απόπειρα έκφρασης συναισθημάτων. Πάντα σε γραπτό λόγο. Τώρα πλέον μπορώ και σε προφορικό λόγο. Άλλο είναι αυτό που με ενθουσιάζει όμως... Ο γιος μου το 2018 θα είναι 7 ετών... Ανυπομονώ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου